Lördag

Hallåååå!

Så härligt med lördag, och alla är hemma!
Vi började dagen med en riktig ordentlig frukost med bröd, yoghurt, färska jordgubbar, flingor, te, ägg och god ost och basturökt kalkonbröst!

Barnen sitter och kollar på film , och jag och Conny sitter och kollar på The office som han fick låna av en på jobbet, ganska rolig serie faktisk!

Ska strax börja förbereda inför middagen, det blir kaviartorsk med potatis, sen ska Ellie få prova sin första "mat" idag tänkte vi! Köpte hem babygröt och några burkar med pureer, men vi provar nog lite gröt idag tror jag! :)
Hon blir ju 4 mån om 4 dagar!

Ikväll blir det nog att jag kollar på en film ensam, för Conny ska se på fotboll(och jag tycker det är astråkigt) så det blir bara jag och kanske Ellie om hon inte har somnat för natten då!

Imorgon åker jag hem till min mamma en sväng, och sen ska jag åka till farsta och byta 2 st bodys som jag köpte till Ellie med spetskrage på, som hon ska ha under dopklänningen, men det är ju en månad kvar tills dopet så ska byta till stlk 68, annars kanske hon inte kan ha den!



Hörs imorgon!
Kram


Kommentarer
Liindiita

Jordgubbar skulle vara såååå gott!!!

2012-04-22 @ 03:23:54
Fanny - mamma till Hector och bebis i magen

Är det lådan på ett kg från Coop? Dom köpte vi - goooda :D

2012-04-23 @ 10:07:47
URL: http://Littlemissunshine.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0