Långfredag

Nu är denna lååååångfredag äntligen slut...
Och jag måste säga att den har sugit :P

Conny jobbade och skola/dagis var stängt.. så jag var hemma med alla 3 barn , och Ellie hade en bad day typ hela dagen och ingenting dög åt lilla fröken surpuppa, och grabbarna vägrade lyssna på mig för 5 öre!

Så när pappan i huset kom hem så var han mycket efterlängtad!
Jag sa det till honom , att jag tänker aldrig mer vara hemma med dom en hel dag sådär :P

Sitter och kollar på big brother nu , och alla barnen soooover <3
Så jag och min kära sitter och smaskar godis ;)

Nej nu ska jag stänga av den här manicken för idag, sov så gott så hörs vi imorgon!

Kram


Kommentarer
Elin

Blä! Det lät inget kul det där. Hoppas på en bättre dag nu!

2012-04-07 @ 10:07:18
URL: http://norbergskan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0