Godmorgon

Härligt väder idag, skönt!!

Ellie sover en stund och jag har fixat iordning pastasalladen som vi ska äta om ca 1 timme när mammorna kommer hit, och sen går vi nog en promenad innan vi går till BVC!

Idag ska vi prata om olycksfall, med barn alltså.. och det är något jag har blivit lite nervös över att inte kunna!
För rätt som det är så händer det något med Ellie och då vet jag inte hur man ska göra!
Det kan ju vara så enkelt som att hon får något i halsen sen när hon börjar äta mat, och då måste man ju kunna få ut det.. så det ska bli riktigt bra att lära sig allt om olycksfall!

Åh snart kan man göra iordning ute på balkongen med massa fina blommor och så, så kan man sitta där ute och dricka en kopp te på morgonen i solen! :)
Tyvärr har vi bara fm sol på våran balkong , så typ nu vid 11 går den runt husknuten och är där resten av dagen , typiskt!

Nej nu ska jag fixa klart det sista här, vi hörs senare!!
Puss!


Kommentarer
Elin

Tack för maten den var go!

2012-04-03 @ 15:53:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0