Dagen som varit

Hade jättetrevligt idag med alla mammor och bebisar,ett härligt gäng måste jag säga!
Efter lunchen var det lek på golvet och Ellie rullade från mage till rygg för första gången :D duktiga lillfis!
Vi tog en promenad och sen gick vi till BVC och kollade på några filmer om olyckor.. Om barn sätter i halsen, brännskador och sånt.. Sen fick vi öva på hjärt och lung räddning på dockor och hur man gör om dom sätter i halsen och det inte lossnar, känns bra att kunna det nu!!

Ligger och kollar på top modell nu och snart dhw ;) Elliesen sooover, saknar henne lite när hon sover, min guldklimp <3

Sov gott så hörs vi imorgon!!

Fanny om du läser, jag saknar er!! <3



Kommentarer
Fanny - mamma till Hector och bebis i mage

Du är så jäkla fin Anna!! Saknar dig/er verkligen! Ta med Conny en helg och hälsa på!! Måste ju ses innan jag blir för tjock :D



Jag älskar dig <3

2012-04-07 @ 02:18:44
URL: http://Littlemissunshine.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0