Bvc

Idag var vi på BVC och en sköterska från folktandvården var där och pratade om tänder!
Barnen fick välja en varsin tandborste och Ellie valde en lila som hon stoppade in i munnen pronto :P hon fattade vad man skulle göra, smart tjej det där hehe ;)

När vi kom hem sen passade jag på att städa här hemma, det behövdes!
Ska fortsätta imorgon, hann inte riktigt klart idag, man hinner inte så långt med en liten hemma!

Imorgon när vi vaknat åker vi och hälsar på min farmor, hon har broderat in Ellie på dopklänningen och sytt på rosa band och så, och justerat halsen på den, så vi ska prova den också med den vita bodyn med spetskrage som jag köpte på HM under också!
Hon kommer bli så fin! Och nu är det 22 år sedan någon tjej döptes i den klänningen och det var jag! Sen har massa pojkar haft den där imellan! :)

I morgon kväll blir det bara jag och Ellie här hemma, för Conny ska ut med jobbet på aw! Tjejkväll med lets dance och fredagsmys för mig, och tutte för Elliefanten:P
Kanske ska baka lite?
Hittade ett jättegott recept på acarolinas blogg på drömmar med en twist, så var det brunt farinsocker istället för vanligt socker, och dom såg grymt goda ut!
Hon har MASSA goda bakrecept, kika in där vetja!!

Nu är det läggdags, Ellie somnade 22:15 idag så hon kanske sover hela natten om jag har tur ;)

Puss och kraaaaam!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0