Stängning

Ikväll jobbar jag 15.45-22.15, sen jobbar jag i helgen också!

Sov till 11 idag , skönt med sovmorgon, var ett tag sen.. antingen så bygger dom eller håller på utanför eller så är bebis en vilding och studsar så kan jag inte somna om :P då är de bara att gå upp!

Nu tycker jag att magen bara blir större och större för varje dag som går, och alla sa att åh det går så sakta första delen av graviditeten , men jag tycker bara att det sa POFF så var jag i vecka 20.. nu går jag in i vecka 24 på söndag, helt sjukt fort har de ju gått!

Nästa löning så måste vi till ikea, och köpa en ny byrå till hallen och en bänk som vi kan ha under hatthyllan och lägga alla vantar och mössor och kepsar och hjälmar och allt annat, och en större byrå än den vi har nu så alla kläder till lilltjejen får plats någonstans.. sen måste vi köpa ett sånt skåp man har under handfatet så man kan ha alla blöjor och sånt någonstans..vårat badrum är så litet så det är ända lösningen.. sen får vi ha skötbordet på tvättmaskinen..
det är mycket som ska fixas och handlas när man ska få en liten, vagn och bilstol är iaf klart, känns skönt! Sen har jag köpt lite kläder..

Nu ska jag hänga lite tvätt, sen är det dags för lite lunch och sen jobb!
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0