Lördagsmys!

Inatt när jag vaknade och gick på toa så var jag så sjukt trött, och kände verkligen hur benen släpade efter mig på vägen.. så tänkte jag åh nej jag orkar inte gå upp och jobba, sen när jag kröp ner i sängen igen så kom jag ju på att det var lördag och att vi var lediga hela familjen! JIPPIE tänkte jag och somnade om så gott!

Sen på morgonen kom barnen in och kittlade oss under fötterna , men jag tycker ju bara det är skönt haha.. men Conny är Jättekittlig under just fötterna så barnen hade ju hur kul som helst att väcka pappa!
Vi gick upp och jag gjorde en latte till mig och marabou varm choklad till barnen i min Tassimo(som jag älskar) och barnen tyckte det var riktig lördagslyx sa jonathan!

Efter frullen klädde vi på oss och sen gick vi över till barnens mamma med dom och lämnade av dom på kalaset där, och vi åkte till Farsta C och käkade plankstek med en kompis till Conny och hans kompis, sen gick vi in på Polarn och pyret och kollade på en fleeceoverall till bebis som vi ska köpa sen..

Idag hade vi också tvättstugan för första gången sen vi köpte tvättmaskinen, men nu står den ju i köket medans dom renoverar badrummet.. så vi var ju tvungna och tvätta där.. men ganska skönt iaf att det blir torrt på en gång, här hemma blir det ju att man hänger det på tork sen viker man ihop det dagen efter..

Nyss så blev jag så sjukt sugen på äppelpaj , och när jag och Fanny var på Gekås i ullared så köpte jag 2 st minipajformer, och nu kom dom till användning.. så jag slängde ihop en smuldeg och skalade äpple och tada, paj!!
Supergott!


Imorgon har vi inga speciella planer , vi får se vad dagen erbjuder!
Kram så länge!


Kommentarer
fanny

jag saknar dig liiite för mycket :( längtar tills vi ses gumman!! känns som en evighet sen ju. gulligaste du! du kommer bli världens bästa mamma anna! mysigt sen när vi är mammalediga båda två <3 ta hand om dig! ringas snart? :)

2011-09-24 @ 23:04:53
URL: http://littlemissunshine.se
fanny

jag saknar dig liiite för mycket :( längtar tills vi ses gumman!! känns som en evighet sen ju. gulligaste du! du kommer bli världens bästa mamma anna! mysigt sen när vi är mammalediga båda två <3 ta hand om dig! ringas snart? :)

2011-09-24 @ 23:04:54
URL: http://littlemissunshine.se
fanny

gumman är det där dom formarna du hittade på ullared? mysigt med varsinn liten paj :) måste dit igen! vill du åka dit innan jul? handla lite julklappar :D PUSS! <3

2011-10-09 @ 16:29:02
URL: http://littlemissunshine.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0