Första lådan!

Jobbdagen sa bara svish så var den över, vi var grymt mycket personal så det kändes aldrig som det var mycket folk , jätteskönt!

När jag kom hem idag så hade Conny maten klar och framdukad, Tacos! Grymt skönt att komma hem till det kan jag säga.. och det var jättegott! Tack älskling! <3

Vi kollade på Basic instinct, har aldrig sett den faktisk , trots att det är 20 år sen den gjordes , haha.. men men nån gång ska vara den första , och den var riktigt bra tycker jag!

Igår skruvade Conny ihop nya byrån till hallen som vi köpte på ikea, och det vart grymt bra, är skitnöjd med både färgen och storleken!

Så alldeles nyss så vek jag lillskruttans alla kläder och la ner i ena lådan , hennes första klädeslåda! <3

Imorgon börjar jag 7(!) så jag ska hoppa i säng nu tänkte jag , skönt att sova tidigt ibland! Puss och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0