Bra jobbat!

I måndags så bytte jag linser, har 1 månads linser.. och innan var jag där och bytte styrka , så fick jag ett par som jag hade på mig , och så beställde hon nya till mig för dom hade inga hemma..
så i måndags när jag tog på mig dom nya linserna så kände jag att jag inte såg lika bra som innan , och så ringde jag dit och hon sa ja när man är gravid så kan synen försämras lite på grund av att slemhinnorna svullnar.. och det låter ju rimligt men inte över en natt!

Så jag ringde och fick en tid nu i morse, och när jag kommer dit så sa hon jag vet vad som är fel, jag glömde skriva in din nya styrka i journalen!
Haha bra jobbat där! Inte konstigt att jag såg illa när jag fick 3 styrkor för svaga linser!
Så som plåster på såret fick jag ett extra par gratis, så nu ser jag normalt igen!

Ikväll blir det pannkakor till middag, Jonathan fick välja och dom gillar mina pannkakor så valet var lätt!

Köpte apelsiner i söndags när vi var och handlade , och nu är dom SUPERGODA, kommer äta dom som besatt nu , och de är ju bra för jag ska ju äta mycket frukt och vitaminer, perfekt ju!

Och igår kom Lejonkungen på Bluray ner i brevlådan , Wiho, min absoluta favorit , så när jag hämtat barnen strax efter ett så blir det film mys i soffan tills pappan kommer hem!

Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0