Tråkdag!

Har haft tvättstugan nu sen klockan 10, segt.. sen är det ju dåligt väder idag IGEN.. så jag sitter fortfarande i myskläder och kollar på tv.. ska snart gå ner igen och vika tvätten och slänga in i torktumlaren och skåpet sen kommer killarna hem från skola/dagis om en timme ungefär!

Idag blir det pannkakor, som alltid på onsdagar när vi har barnen..det har blivit lite av en tradition här hemma, det tar ju sån tid att steka tycker jag så jag passar på när jag ändå är ledig, så är det klart runt 5 och man hinner så mycket annat!

Renoveringen av badrummet går ju framåt iaf, idag tog dom bort den där hemska torken så nu var första natten som det var tyst, och när jag gick på toa inatt så var toasittsen kall(ända negativa) haha.. men tyst är det iaf.. och nu har dom satt upp nytt bruk på väggen som ska torka i veckan och sen så börjar dom med kakel nästa vecka.. så ca 2 veckor kanske.. ska bli sååå skönt med badkaret på plats sen så vi kan duscha hemma igen och slippa duscha på jobbet!

Nu ska jag äta lite lunch, sen ner till tvättis!
Hörs sen , Puss & kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0