Städdag!

Tjoho, mannen min fick ett ryck efter frukosten och började städa köket.. så vi fortsatte i den andan och körde hela hemmet!

Så nu har vi torkat och tvättat av ALLT här hemma , diskat av alla prydnads saker och ljushållare(finns en hel del) och vi flyttade på lite tavlor i köket och sovrummet, så nu är det jätte fint på väggarna!
Nu har Conny precis dammsugit och håller på att torka golven också.. min barnmorska sa att jag skulle undvika det så att jag skulle fortsätta må bra, för dom rörelserna kan tydligen framkalla foglossning och det vill vi ju inte ha! (tråkigt läge ;).. ) så conny får ha hand om den biten nu!

Satte på Toy story 3 till barnen nu så dom sitter stilla i soffan när han torkar golven!

Tänker alltid på samma sak när jag kollar på toy story filmerna , tänk om leksakerna faktiskt gör så som på filmen , HAHA.. så fort du inte är hemma så kanske dom vaknar till liv och går runt här hemma!
Vore coolt om dom gjorde det! Jag vet att dom inte gör det , men man kan ju få tänka så! haha

Jahapp, ikväll blir det filmmys i soffan med min underbara man , och lite godis, det är ju lördag!
Till middag blir det vårrullar med ris och sötsur sås, gottit!!

Imorgon går jag in i vecka 31 också, spännande!!
Ha en mysig lördagskväll!

Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0