Rosa bandet!

Imorse plingade fastighetsskötaren på dörren och väckte mig , tji fick jag som trodde att jag skulle få sovmorgon!
Sen fixade han klart allt de sista i badrummet och silikon i fogarna , och imorgon åker badkaret in igen och vi kan använda det som vanligt :D
Gissa om jag ska bada imorgon , JAPP!
Skum och inpackningar och allt, badas på riktigt!

Jag åkte till mammas jobb idag och åt lunch med henne , mycket trevligt som vanligt! Tack mamma! <3

Sen åkte jag till Connys jobb och mötte upp honom också( mycket besök på andras jobb idag haha) och vi köpte med oss lite wok hem och sen kollade jag på rosa bandet galan, och skänkte en slant!

Tycker det är superviktigt att man är med och bidrar till såna saker som cancer forskning osv..
Min mormor dog pga bröstcancer, och då känns det ännu viktigare.. skulle gett vad som helst för att få ha henne kvar hos oss nu , speciellt när jag, hennes första barnbarn ska få barn, det hade hon verkligen gillat! <3



Kommentarer
fanny

förstår att du saknar henne gumman <3

2011-10-28 @ 13:08:12
URL: http://littlemissunshine.se
Mamma

Det var jättemysigt som vanligt! Ser fram emot att du och lilla E kommer och lunchar sen <3

Mormor hade varit fullkomligt överlycklig och jag vet att hon finns någonstans och vakar över dig nu!

2011-10-29 @ 09:42:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0