På bättringsvägen!

Har spytt sen i tisdags morse och inte fått behålla något alls, inte ens vatten! Och igår kväll så fick jag i mig en halv risifrutti och fick behålla det under natten.. Och idag har jag fått behålla allt jag ätit! Så skönt, och hostan är mycket bättre! Att vara sjuk i vanliga fall är Inge kul alls, men när man nu har en liten bebis i magen att tänka på så är det ännu värre! Hon tar ju det hon behöver så hon klarar ju sig utan problem men det måste vara jobbigt när jag kräks och hostar hela tiden! Lilla pluttan! Nu ligger jag i sängen och dricker blåbärssoppa och tittar på dagboken! Fick svar om min havandeskaps penning också och den gick igenom!! Så om jag vill så får jag sluta jobba den första november, men kommer nog jobba iaf till den 20 november! Får se hur tungt jobbet blir nu dom närmaste veckorna, men 1 december kommer jag iaf gå senast! Sen är det jul och pyssel här hemma och sen kommer våran lilla tjej till världen!! Längtar <3



Kommentarer
Mia K

Hej Anna!



Va skönt att din graviditetspenning gick igenom! :)Jag väntar fortfarande på svar angående min. Hur lång tid tog det från att du skickade in den tills du fick svar?



Skönt att höra att du är på bättringsvägen och att du får behålla maten nu.



Kram

2011-10-06 @ 16:03:40
Anna

Hej!

Jag skickade in den och sen fick jag tillbaka att jag skulle skicka in papper om omplacering också, sen kanske de tog 7-10 dagar.. tror jag!

Men du skickade ju med massa papper och läkarintyg också så din kanske tar lite längre tid!

Tack så mycket, kram!

2011-10-06 @ 17:33:31
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0