Huddinge sjukhus!

Godmorgon!
Idag var det dags för den där sprutan på sjukhuset mot rh-immunisering!
Åkte till Connys jobb och hämtade honom och sen åkte vi mot huddinge sjukhus..
När vi kommer dit så skulle jag först ta ett blodprov på provtagningscentralen , och när vi kommer dit så var den 30 pers innan mig , och vi hade tiden kl.9.30, och vi var där vid 9.. så vi fick gå ner och ta sprutan först, och det stack till lite bara men ingen fara.. man kunde bli lite öm efteråt och vissa kunde till och med få feber.. så vi får se hur jag mår ikväll!
Sen gick vi tillbaka till provtagningscentralen och då fick vi gå in på en gång, skönt!
Så stack hon mig i vänser arm och det kom inte en droppe blod , och jag är ju så kinkig med blodprover och så , så jag började må illa och kallsvettas och bli yr, sen fick hon byta arm och där kom det på en gång , och då fick jag ligga ner iaf, då gick de bättre! Haha och jag ska föda barn , men då får man ju något bra av det onda, blodprov är ju bara onödiga :P

Nu är jag hemma iaf, och ska bara ta det lugnt nu och se hur sprutan värkar, sen i em/kväll vid 16 så ska jag och en till från jobbet iväg på Postens Ombudsgala , en gala för alla butiker som är ombud och lämnar ut paket/skickar paket.. Dom bjuder på middag och Jill Johnsson ska uppträda också , ska bli trevligt!

Ha en mysig dag, trots regn och rusk , Kram!!


Kommentarer
Emma

Tar man bara en sån spruta?

2011-10-10 @ 16:40:44
Anna

Nej man får en nu i v29 och sen en direkt efter förlossningen!

2011-10-10 @ 22:30:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0