Godmorgon!

Ligger i sängen fortfarande och drar mig, skönt och vakna ordentligt innan man går upp! Lillfisen i magen är vaken sen länge och gör sin morgon gymnastik! Mysbebis, vad jag längtar efter dig!! <3
Ska gå upp nu tänkte jag, äta en brakfrukost med yoghurt och müsli och rågklämmor med ost, skinka och tomat och ett glas juice!
Sen är det jobb 10-19 som gäller, och om 1 månad exakt så slutar jag jobba och ska vara hemma och vila upp mig inför mitt livs maraton! Ska bli skönt och bra också, dumt att pressa kroppen till det yttersta när man är höggravid!
Nej ni, ha en mysig dag så hörs vi sen! Puss&kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0