Fredag!

Äntligen , så underbart skönt med ledig helg!
Vi har inga speciella planer, Conny känner sig lite halvrisig med ont i halsen så vi tar det bara lungt!

Nu sitter vi i soffan och myser med lite te och skorpor och kollar på the eagle.. halvbra tycker jag, men jag gillar ju inte den typen av film så mycker så :P Går att kolla på men ingen som jag skulle se fler gånger!

Köpte 2 st orkideer på jobbet idag , vi hade halva priset på alla möjliga storlekar så jag köpte den mellanstora(som är ganska stora iaf haha) vita och vackra! Fint med nya fräsha blommor i fönstret!

Ska bli skönt att vakna i lugn och ro imorgon och äta en ordentlig frukost, kanske gå en promenad om de är fint väder imorgon! Får se vad vi hittar på!



Ha en mysig kväll så hörs vi imorgon! Puss&kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0