Återbesök!

Var hos barnmorskan idag och kollade så allt var bra, och det var det :)

Magen växer som den ska men kurvan var lägre än förra gången , men det var för att hon låg med huvudet neråt, men hon snurrar fortfarande på sig så det är olika för varje dag!

Efter besöket så knallade jag runt i farsta c och shoppade lite!
Köpte ett tyg från panduro som mamma ska sy ett skydd till en korg till, jättefint! Sen köpte jag en fleeceoverall från Polarn och pyret till henne som hon ska ha i vinter i vagnen , under åkpåsen och filt.. mysigt!
Sen gick jag in på kappahl och dom har ju så fina kläder från deras serie Newbie som är ekologisk bomull , älskar den! Så hittade en dress med byxor och huvjacka och 4 par strumpor!

Nu ska jag snart åka och jobba, så vi hörs senare! Kram


Kommentarer
Emma

Åh jätte söta kläder och bra overall, har en lika till Phille fast brun, den är toppen Verkligen, kan man ha bode på vindiga kalla sommaren vid havet som på den kallaste vnterdagen.. =)

2011-10-24 @ 23:54:47
URL: http://starshineonyou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0