3 månader kvar!

Idag är det 3 månader kvar till nyår, och beräknad födsel , inte alls långt kvar nu känns de som! Åh som jag längtar!

Har jobbat hela dagen lång idag , och conny har varit ledig , det var mysigt att få vakna upp tillsammans innan jag åkte iväg!
Var ganska mycket folk på jobbet idag , men det flöt på bra iaf! Imorgon börjar jag klockan 7, och efter jobbet ska vi hem till connys mamma och pappa och äta middag , fläsklägg och rotmos, mumma!

Och imorgon går jag in i vecka 28 också , måste ta kort på magen innan de blir mörkt ute också, får se om jag hinner annars får jag ta kort på måndag!
Nu bara den senaste veckan så har magen vuxit massor tycker jag, och conny sa de igår också.. får jämföra korten sen!

Nu ska jag lägga mig i sängen med en påse olw skruvar och en kopp te och kolla på Ryktet går på femman!
Hörs imorn! Puss och kram


Bjuder på en av veckans tjockis bilder, den är så go min lilla mage! <3


Kommentarer
fanny

fina fina du <3

2011-10-09 @ 16:24:05
URL: http://littlemissunshine.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0