Tråkväder!

Usch vilket tråkigt väder vi vaknade upp till idag då.. jag som hade hoppats på sol och fint höstväder så man kunde gå ut!
Men men , får hoppas på finare imorgon då!

Såg ni idol igår då? Shit vad Moa var bra, älskar hennes låt, och hon slog ju dom andra med hästlängder! Grymt!
Conny är iväg på någon spelmässa i Kista med några kompisar så nu är det bara jag och barnen hemma , Jonathan bygger bilbana inne på rummet och Alexander kollar på Scooby doo!

Ikväll blir det lövbiffsgryta med ris eller pasta , får se vad det blir!

Nu ska jag slänga in lite lakan i tvättmaskinen och sen måla naglarna, sen får vi se vad vi hittar på innomhus!

Puss&Kram


Kommentarer
Emma

Moa är grym, hon bor ju granne med mig oxå :)

2011-11-05 @ 13:15:57
URL: http://starshineonyou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0