Sushi

Det blev det till middag ikväll , gott! Avocado , rullar och räkor!
Slutade vid 19 och Conny hämtade mig , och nu är vi hemma och har precis ätit, och om en stund ska jag se Desperate housewifes på 5an, lite kvällsmys helt enkelt!

Imorgon är jag ledig, och då står ett besök hos barnmorskan på schemat vid 8.30(ingen sovmorgon här inte) sen hem igen och sova lite till kanske , och sen blir det middag med min syssling Malin på en indisk restaurang, var år och dar sen vi sågs så nu är det på tiden! Hon lär ju trilla baklänges när hon ser mig och jättebollen jag har på magen haha!

Klickade hem en mobil till spjälsängen här om dagen , som borde komma på posten imorgon hoppas jag! Kommer bli så fint! Sen nästa onsdag ska jag åka till babyproffsen och beställa spjälsängen tänkte jag, sen blir det ikea och inköp av madrass och allt annat, sen har vi nästan allt klart! Skönt :)


<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0