SÖS

"kursen" idag var riktigt givande faktiskt!
Dom som höll i den jobbar på förlossningen och BB avdelningen och dom gick igenom allt som händer där i stort sett..
Hur det går till när man kommer dit, bilder på hur det ser ut där och hur det går till under förlossningen.. sen gick dom igenom lite om smärtlindring och sen sa dom att vi omöjligt kunde bestämma oss nu hur vi ville ha det när det väl är dags , så jag är öppen för förslag när jag kommer dit!
Sen tog dom upp vad som händer efter förlossningen och när man kommer till BB..
Mycket trevliga och jag känner på en gång att jag kommer känna mig trygg att föda där!

På vägen hem ringde jag och frågade vad vi skulle äta, och småkidsen hade redan ätit , så Conny föreslog toast!
Har världens godaste recept på toast:
Vanligt rostbröd, smör, pepparrotsvisp, ost och skinka/kalkon och en skiva tomat.
Så brer man på smör på skivorna och sen ett lager med pepparrotsvisp och sen på med det andra, det är SJUKT gott!

Snart börjar sista avsnittet av Bonde söker fru, ska kura upp mig bland alla kuddar i sängen och värma mina vetetofflor, min vetenalle och en kopp te och kolla på det!

Imorgon är Conny ledig, så mysigt att vakna tsm, sen får vi se vad vi gör.. dom ringde aldrig om sängen idag , så hoppas dom ringer imorgon då så vi kan hämta den någon gång!

Kram så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0