Sista dagen!

Jaha mina vänner, då är det min sista dag på jobbet imorgon!
Och jag måste säga att det känns förjäkla bra, ska bli så skönt att vara hemma och bara ta det lugnt!

Börjar bli riktigt tungt och slitet för kroppen att jobba nu!
Jobbar 10-18:15 imorgon , sen ska jag hem och fixa en lyxmiddag tänkte jag, eller lyx och lyx, det låter gott iaf, vi köpte den som dom gör reklam för på tv, den såsen som man lägger laxfileer och in i ugnen , så citronsås med lax och potatis blir det imorgon för att fira lite!

Häromdagen så kikade jag in på babyshops hemsida och hittade till min glädje en skötväska som jag velat ha , men så fick jag en av min mamma som hon hade när oscar var bebis , en vanlig svart enkel skötväska , och den tänkte jag ha först , men så såg jag att dom hade REA på den som jag ville ha, och fri frakt så då passade jag på!
Kommer ju byta ut min handväska och ha skötväskan som alltiallo väska och den här har många bra fack på utsidan och insidan så man får plats med allt som man ska ha och allt som jag har i min handväska! Perfekt ju! Det blev månadens present till min själv kan man säga!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sooooooova, är helt slut efter dagens jobbpass 9-18:30!
Vi hörs imorgon , sov gott! <3


Kommentarer
Emma

hej tjejen, jag köpte just den där från hemsidan, men när sen kom hem var den pytte liten.. man fick inte plats med ett "skit" ... så jag skickade tillbaka den..ut och kolla i butiken istället. ett tips bara.. kram

2011-11-19 @ 21:45:35
fanny

vi har den här och jag älskar den :) dock var den mindre än jag trodde! men det funkiar bra iaf :D PUSS!

2011-11-21 @ 21:58:23
URL: http://littlemissunshine.se
fanny

vi har den här och jag älskar den :) dock var den mindre än jag trodde! men det funkiar bra iaf :D PUSS!

2011-11-21 @ 21:58:24
URL: http://littlemissunshine.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0