Regn tisdag!

Idag steg jag upp vid halv 7 och åkte till spånga och mötte mamma och hämtade Oscar!

Nu har vi recis ätit lite lunch här och sitter nu och kollar på Bilar, och när den är slut så kommer nog Bosse och hämtar honom, och då ska jag åka till Farsta till min barnmorska , och shoppa lite också!
Ska köpa svarta trosor till mig och svarta kalsonger till Conny som vi ska ha när Fanny ska fota oss på lördag!
Ska bli jättespännande att se hur bilderna blir sen , så kul att ha sen som minne av graviditeten!
Tack gumman för att du vill göra det :) <3

Nu längtar jag till barnmorskan , det är så mysigt att höra hennes hjärtljud och veta att allt är bra! <3

Hörs senare! Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0