Man hinner med mycket!

Om man bara vill ;)
Conny var hemma idag med alex för han är fortfarande lite hostig och snorig, så imorse åkte vi förbi Ica Maxi där dom hade ett tält där dom bytte däcken för 250:-, och sen hade dom däckhotell också för 650:-, så nu är sommardäcken på hotell över vintern , då slipper man ha dom hemma i förrådet!

Efter det så åkte vi och STORhandlade på coop , så nu har vi massa mat hemma,det behövs ju nu när jag kommer vara hemma! Sen åkte vi förbi babyland i haninge och hämtade ut min Babybox som man fick gratis, med en nappflaska från Philips Avent, 3 små skedar och lite blöjor och våtservetter och kuponger och en tidning! Gratis är gott ;)

Sen åkte vi förbi babyproffsen i Länna och beställde spjälsängen till lillfia , så den kan hämtas nästa vecka :) Mysigt!
Och sist men inte minst så gick jag ner till frisören och klippte mig, så himla skönt! Det var verkligen på tiden , och sen kommer jag ju inte ha samma tid som man har nu , så det var lika bra att göra det nu! Blev riktigt nöjd! :)

Ikväll blir det pannkakor till middag, tycker det är skitgott, färdiglagade släng er i väggen , Annas pannkakor is the shit! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0