Helt slut!

Är vad jag är idag efter dagens jobb.. ska strax krypa ner i ett bad och vila lite.. sen ska jag nog sätta på en film , fick hem nya från Lovefilm.se och den ena var en anna-film , så den kollar jag på själv :P
Ska fixa lite Gyllenmust också, det är som välling fast för vuxna , riktigt gott är det på kvällen!

Imorgon är jag ledig , men ska åka och besiktiga bilen, sån drop in besiktning, asbra.. man åker dit och så blir det din tur ganska fort, smidigt!
Conny sa att jag fick ta det eftersom jag är gravid, då kanske dom godkänner den bättre haha! Så jag återkommer imorgon med reslutatet! ;)

Fick en ganska skön kommentar av en kund idag, haha.. Är du lite framtung eller? Haha ja det kan man säga sa jag då:P
Nästan varannan kund säger något om magen min , lite roligt!

Nu är mannen min klar i duschen , så nu ska jag bada!
Puss&Kram


Kommentarer
Emma

Och mera framtungt blire, Härligt bara 2 månader kvar nu ju =)

2011-11-04 @ 00:05:17
URL: http://starshineonyou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0