Gooodmorgoooon!

Äntligen en blå himmel när man steg upp idag , härligt!
Inatt så var det tydligen strömavbrott här, för mikroklockan var nollställd och våra mobiler pep till under natten , men som tur var så var det bara en kort stund , för kyl och frys är kalla så!
Bion igår var jättemysig, det var kanske sista gången på ett bra tag som bara vi två gick på bio, sen kommer lillfia finnas och då får man prioritera om! Men jag gissar att min mamma gääääärna är barnvakt lite då och då :P

Jag tyckte filmen var bra, det hände inte så himla mycket, men det kommer säkert i andra filmen då , för sista boken är ju GRYM! Men den var bra och spännande! Tummen upp!

Idag slutar Conny tidigt och sen ska han på dagismöte och sen kommer han hem någon gång efter 2, då ska vi passa barnen någon timme medans deras mamma är på möte och sen ska vi åka till IKEA :D

Ska fixa allt till spjälsängen och skötbordet, och sen blir det nog lite annant smått och gott, brukar bli så på IKEA ;)

Vi åker inte ner till Fanny och sebastian nu i helgen , för fanny hade feber och jag är fortfarande lite snorig, så vi sköt upp det till den 10 dec, så åker vi ner efter vi varit på årets julbord med min familj på Ulriksdals värdshus, ska bli jättemysigt!
Så vi får hoppas att bebis inte kommer ut innan det:P Då skulle Fanny ta en helikopter upp när jag får värkar och fota mig haha! Men det slipper vi nog!

Nej nu ska jag klä på mig lite kläder och sen får vi se vad jag hittar på till dom kommer hem!
Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0