Godkänd!

Imorse så åkte jag iväg med bilen till besiktning , och den gick igenom utan anmärkningar, så himla skönt!

Sen kom barnen hem vid halv 2, så jag satte på en film som jag kollade mycket på som liten , och dom tyckte den var bra minsann! Hittade den på expert för 25:-, haha!
Pratar om Den modiga lilla brödrosten , den är underbar, lite knäpp men bra!

Ikväll är det Tvkväll för mig , Först sjukhuset, sen Bonde söker fru och sen Efterlyst, kan ju inte bli bättre än så!
Ska springa ner till ica och köpa lite apelsiner och en förpackning med Gyllenmust( såg att bäst före datumet hade passerat så lika bra det)


Imorgon blir det jobb till halv 7 och sen fredagen till 18.15, sen tar vi helg gott folk!

Puss&Kram så länge!

-Bu för Ica, dom hade inte gyllenmust längre.. köpte godmorgon välling istället, får se om den är god!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0