Clementiner

Har fått någon typ av craving nu dom senaste dagarna på clementiner, fy vad gott det är!
Skulle utan problem kunna äta upp en hel sån påse med clementiner..igår åt jag 5 st på kvällen och sen hindrade jag mig för jag visste att jag ville ha några idag ;)
Ska gå och hämta några st!!

Hade jättesvårt att somna om idag efter att grabbarna gick vid kvart i 7, dom är så söta alla 3!
Först kommer alexander in som är minst och pussar på mig och säger hej då bebis, ses sen.. sen kommer jonathan in och pussar på mig och säger är det kul att ha en bebis i magen anna? haha
Sen kommer Conny in och pussar först på mig och sen på magen..:)

Somnade om sen efter en timme typ.. och nu sitter jag och småkollar på våra bästa år! Det händer ju typ iiiiiiiingenting i det programmet haha.. man kan kolla ett avsnitt och sen vänta och kolla på det igen efter ett halvår och man kan fortfarande hänga med..men det är ändå lite roligt, så här till frukosten!

Igår em/kväll hade jag jättemycket förvärkar, kändes som mensvärk och sen ont i ryggen , sen drog livmodern ihop sig lite då och då.. tog ett varmt bad och sen värmde jag min vetenalle och la under ryggen och då blev det bättre!
Har inte kännt något idag så vi får se, hoppas jag slipper ;)

Hörs senare, Kram!!


Kommentarer
Michelle

himla mysig blogg<3

2011-11-30 @ 19:23:33
URL: http://ponnybrudarna.se
Liinda

vilka myskillar du har ;)



tur att de finns någon som gilllar skumtomtar ;)

2011-11-30 @ 21:20:37
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0