1a advent

Imorse vaknade jag ensam här hemma , Conny åkte till jobbet tidigt imorse så det blev en 1a advents frukost ensam för min del , men det var mysigt iaf!
Tände det första ljuset och värmde en tallrik med risgrynsgröt och en macka till, gott! ( Sen fick jag inte behålla gröten, den kom upp igen, det börjar bli så trångt i magen att jag gör det om jag äter för tidigt..sorry for the info )

Sen åkte jag till spånga och mötte upp mamma och bosse, sen åkte vi hem till dom i vällingby och jag och mamma gick in och kollade på presenter till mina kusiner, en har fyllt år och en fyller imorgon!
Sen åt vi lite lunch och sen åkte vi och firade mina kusiner!

Och nu sitter jag hemma i soffan och har precis ätit, det blev take away från sushi house i centrum , gott! Kyckling med cashewnötter blev det för mig!

Ikväll blir det Beck, en stor kopp te och lite frukt eller nått!

Här är adventspyntet upp , Sovrummet, vardagsrummet och adventsstaken i köket! Ska köpa en ny stjärna till köksfönstret också , men det är ingen bråttska!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0