Veckorna bara flyter på!

Och idag var jag ledig , som vanligt på onsdagar, så jag åkte och tog en snabblunch på tacobar med jennifer, MYS! <3
Gick in på hm också, och hittade ett par shorts, så nu har jag det inför sommaren , kommer köpa fler senare men jag går mest i kjol/klänning, men shorts är skönt när man ska resa, så checka av dom på min handlingslista är gjort!
Sen åkte jag hem igen och gick in på ica, och dom hade ju fått in SVENSK FÄRSKPOTATIS!
Åh herre gud det är ju typ det godaste som finns, jag älskar potatis annars också , men just färskpotatis med dill , en god köttbit och sås, det är ju 100 poäng där!

Jag och Conny hade tänkt gå på bio ikväll men vi tar det en annan dag för det blir så sent, de flesta börjar ju typ 8 , och är ju typ 2 timmar långa så vi tar det en annan dag när båda är lediga!
Sen fick vi ju hem två filmer i brevlådan idag också , från Lovefilm.se, skitbra sätt att hyra film , man väljer filmer själv från deras lager och lägger till i listan , så skickar dom hem 2st åt gången , så kollar man på dom och postar dom sen i brevlådan och när dom har fått dom så postar dom två nya filmer, finns nästan ALLA filmer man kna tänka sig, gamla klassiker och nya filmer! Så ikväll blir det en sån film!

Jag känner mig lite smånojjig inför våran resa till Kreta nästa lördag , ioch med detta askmoln som helt plötsligt kom, och jag hoppas verkligen att det inte förstör våran semester, jag som har längtat så länge efter att åka till ett varmt ställe med god mat och bara vara, men det verkar ju inte vara någon fara, Hoppas jag!

Nu blev det ett blajblaj inlägg här men bättre än inget alls ;)
Hoppas ni också får en mysig kväll , Puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0