Ombyggnad pågår!

Jag har ju glömt att berätta att vi håller på med en STOR ombyggnad på jobbet, allt ska flyttas på och kablar och sladdar och gud vet vad ska dras om , kassorna ska flyttas och Kronans Droghandel öppnade bredvid oss , så just nu jobbar jag på en byggarbetsplats... det kommer ju bli så Jäkla bra när det är klart känns det som men idag tog priset kan jag säga!

Byggjobbarnas truckar var överallt , och gärna precis där jag var, alla spelmaskinerna stängdes av, och kassorna i kundtjänst i typ 2 timmar, så vi hade bara 1 kassa som fungerade... och sen när dom hade åkt hem så visade det sig att en av dom fortfarande inte funkade som den skulle, och inget internet så många av våra tjänster som vi hjälper kunderna med gick ju inte då man oftast måste vara uppkopplad på nätet!
Och mitt i den här röran så kom det en dam från posten som skulle vara med oss en dag för att se om vi behövde hjälp med något eller om vi hade några frågor! Inte bästa dagen för det kanske , men men det gick ju bra iaf!

Till min glada överraskning så stannade Conny kvar tills jag slutade vid 19, så åkte vi till Grekiska kolgrillen och åt middag på deras uteservering i solen , SÅ mysigt, och idag firar vi ju faktiskt 2,5 år tillsammans!

Imorgon är vi lediga båda två och ska åka till Farsta bla och kolla lite och sen kanske vi tar bilen till Ågesta och tar en fika vid vattnet!

Jag älskar dig min Prins! <3

Med dom orden tackar jag för mig , sov gott!


Kommentarer
fanny

du är söt gumman :) <3 jag är ledig onsdag nästa vecka. hur jobbar du då? pusspuss!

2011-05-13 @ 20:40:09
URL: http://littlemissunshine.se
Anna

Vi tar onsdag runt halv 10 :) puss puss!

2011-05-14 @ 13:31:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0