Jobbhelg!

Har jobbat hela långa helgen och det har varit sjukt mycket folk!
Imorse började jag kl.7 , och vi öppnar kl.8 , och i vanliga fall på söndagar så är det dött fram till 10 typ , men jag fick en chock när vi öppnade dörrarna och in väller det ca 15 pappor med sina barn och skulle antagligen handla frukost och blommor och bakelser till sina fruar/mammor! Sött!

Jag åkte hem till mamma idag efter jobbet och åt middag och firade henne med blommor och trisspaket, hon vann 50:-, inte illa pinkat det heller!

Nu har jag bara FYYYYYYYYYYYYYRA arbetsdagar kvar, sen åker vi till kreta!
Åh jag längtar som bara den, ska bli så avkopplande och härligt!

Imorgon ska jag på postansvarigträff på postmuseum i gamla stan innan jobbet, 9-12, får se vad det handlar om , har aldrig varit på den förut.. sen ska jag jobba till 22.15..
Nu tänkte jag faktisk gå och lägga mig , puss & kram så hörs vi nån annan dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0