Äntligen hemma!

Var mysigt att träffa Mamma, Bosse och Oscar igen , fick 2 st linnen som var hur söta som helst!
Kan lägga upp en bild imorgon!

Dom visade massa kort som dom tagit i Malaysia och på Borneo, och kuala lumpur..såg så härligt ut!
Så hade dom varit på ett rehabliteringscenter för orangutanger, dom är ju så jäkla söta så man dör , speciellt dom små bebisarna! Skulle vilja ha en sån som husdjur, hihi..

Imorgon är det en ny vecka och barnen ska hem till sin mamma , och vi ska jobba hela veckan utom onsdag då vi båda två är lediga , skönt!

Sen har vi planerat lite inför semestern också, vi har ju 28,29,30 och 31.. och 28 och 30 har vi barnen så v.30 åker vi upp till Hälsingland med barnen till Mammas landställe och myser lite , och v.29 åker jag och conny ner till Natta och johan i skåne och hälsar på dom och myser lite där.. och dom andra 2 veckorna är bara fritt fram för sol bad och äventyr!

Den 4 juni åker ju Jag, Conny , Patrik och Mikaela till Kreta i en vecka, ska bli såååå skönt , kanske jag inte känner mig så blek bredvid min pepparkaka till mamma! ;)

Nu blir det Vaniljte och Film! <3


Kommentarer
Mamma

Mys att träffa er också, puss från pepparkakan <3

2011-05-09 @ 21:45:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0