Veckan flyter på bra!

Och det är redan torsdag! Gah vart tar veckorna vägen?

I Tisdags var vi ute med några från jobbet och såg Sanctum på bio på söder, och usch vad den var obehaglig , den var i 3D på köpet också!
Handlade om ett gäng som utforskar olika grottor och då blir det ett jätteoväder ovan marken och det gör så att grottan svämmas över med vatten sakta sakta... och då ska dom ta sig därifrån... och när jag ser filmer som den så får jag lite lätt panik när dom ska krypa i trånga utrymmen och FASTNAR där, och börjar andas tyngre och får panik- då smittar det av sig på mig!
Men den var väldigt bra, sen efter det så gick vi till MEST och tog ett glas vin och lite öl! Trevligt!

Igår var jag ledig så jag tog lite sovmorgon och sen tog jag en promenad i det fina vädret och sen tillbaka och handlade.. när jag kom hem så tog jag ett bad innan Conny kom hem , och maten var färdig precis när han kom innanför dörren , vilken husfru man är ;)
Det blev biffstroganoff med ris och paprika och en varsin semla till efterrätt!

På kvällen så gjorde jag en ansiktmask och kollade på Livet på BB-älskar det programmet, tycker det är så intressant och spännande!
Och BTW ni måste prova H&M´s egna ansiktsmask vanilla fudge,  den är UNDERBAR!

Nu ska jag sätte igång en tvätt sen blir det soffmys och middag med min kära när han kommer hem!

Tjingtjong!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0