LEKHUSET!

Idag gick vi upp rätt så tidigt, 9 var frukosten framdukad av min kära och det var bara att gå upp!
Nu är han iväg och ska spela fotboll med jobbet och dom ska möta andra coop forum hus olika matcher..
Medans han leker fotbollsproffs så ska jag och barnen ta bilen och åka till Lekhuset i Bromma om ca 1 timme för att gå på Barnkalas :D
Kommer nog bli toppen gissar jag på , där finns allt som barn tycker är kul så!
Haha när jag stod och sminkade mig imorse så sa Jonathan till mig: "Åh anna snygg du är! Jag ska gifta mig med dig när jag blir stor!" Haha hur sött är inte det!

Här är en bild på sötkorvarna när dom är fixade och klara för kalas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0