Då var man med bil då!

Check!
Nu har vi köpt våran första bil och det blev en Saab 9-3 Turbo!
Den är jättefin och är hur skön som helst att både köra och åka i, och den kommer ju vara min bästa vän när jag stänger på jobbet och slutar 22.30 eller när jag jobbar kväll överhuvudtaget, då tar det ca 15 minuter hem och man slipper sitta och frysa när man väntar på tåg och bussar, UNDERBART!

Igår så ringde Nina mig från jobbet och sa att det var strömavbrott på jobbet och att det var kolsvart och att ingenting funkade! Alla kortterminaler funkade inte och nästan allt som hade med kassasystem och så var ur funktion! Så jag gick och la mig och väntade mig kaos imorse vid 7 när jag kom , men kortterminalerna fixade jag snabbt och ringde ut tekniker som grejjade det som jag inte kunde och sen rullade dagen på!

Sen på kvällen igår åkte vi och käkade med Putte och Mikaela och sen åkte vi hem till dom en stund.. sen åkte vi hem och satte på filmen Dumma mig , och det är nog den absolut bästa barnfilmen jag sett på länge, jag skrattade HELA tiden, helt UNDERBAR!
I den filmen så är det små gula figurer som pratar jätteroligt, och dom sätter sig på en skrivare och kopierar sin rumpa och säger " Butt " haha, och våran nya bil heter BUT.. när vi köpte bilen idag så åkte vi efter säljaren och då åker det upp en bil bredvid som heter ASS, då sprack det kan jag säga, HAHA!

Imorgon åker jag och min nya kompis BUT hem från jobbet när jag slutar 22.15!
Nu ska vi bara köpa bilbarnstolar till kidsen sen kan vi göra vad vi vill :D Underbart!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0