ULLARED!

Nu är matsäcken packad, och jag ska diska och sen hoppa in i duschen , sen ska jag sova!
Imorgon ringer klockan 04.30, och jag ska hämta upp Fanny vid 5 i huddinge centrum , HUA vad tidigt, hoppas morgonillamåeendet håller sig borta , annars är det inge roligt!

Åh vad kul vi ska ha , sitta och prata massa gravid/bebis snack och lyssna på bra musik , i ca 4 timmar!
Fick en bra vägbeskrivning av pappa om hur vi ska köra och sen får fanny vara kartläsare och jag kör, kommer köra förbi Gränna också tror jag , då måste vi ju stanna och köpa polkagrisar!

Så imorgon blir det en heldag i bilen/Ullared och vi kommer nog inte hem förens på kvällskvisten, så jag uppdaterar mera med bilder och så när jag orkar :)

Och imorgon så går jag ju in i vecka 16(15+0) uppdatering och bild kommer på det också!

Puss & Kram!


Kommentarer
fanny

hade världens bästa och mysigaste dag med dig gumman! uppskattade det verkligen! och sen får vi åka dit när du kommer och hälsar på i huset :D vilket jag hoppas blir ofta annars kommer jag sakna dig för mycket!! PUSS! <3

2011-06-30 @ 14:09:55
URL: http://littlemissunshine.se
Anna

Detsamma! <3

Ja absolut , vi kommer bli stammisar där ;)

Jag kommer att hälsa på så ofta jag kan! PUSS! <3

2011-06-30 @ 20:36:17
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0