Ullared-dagen!

Vi hade en helt underbar dag med mycket skratt, prat om allt mellan himel och jord och många kisspauser, haha!

Det tog ca 6 timmar att åka ner dit , men då stannade vi ca 5 gånger och pausade och sträckte på rygg och ben, och när vi väl var framme så åt vi lite mat, och sen begav vi oss in i detta jättestora varuhus, och dom hade verkligen ALLT!
Hittade väldigt fina bebis saker, både kläder, en jättemysig filt och lite dreggellappar och en bebisbok som jag ska fylla i lite om min graviditet och lite bilder och sen fyller man i under barnets första år! Den var med Bamse på! :)
2 tavelramar som jag ska sätta in ultraljudsbilderna i sen , om 4 veckor :)<3
Slänger in lite bilder på allt jag köpte längre ner!

Det var så himla härligt på vägen hem , så körde vi förbi Gränna och köpte polkagrisar och åkte längs med Vättern och solen gick ner, rapsfälten lös gula och där satt vi 2 , och pratade om livet och bebisarna! <3

Tack snälla Fanny för en underbart rolig och mysig heldag med dig, ska bli så mysigt att komma och hälsa på sen när ni flyttat , och sen tar jag med mig min lilla plutt och hälsar på dig och din plutt! :)


Kommentarer
Mikaela

Åh vilka fina tavelramar!!

Jag måste också åka dit nån gång! : )

2011-06-30 @ 21:13:54
URL: http://miikaelas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0