Tvätta

Att tvätta barnens kläder är alltid lika roligt, jag tycker att jag alltid kollar i fickor och sånt , men dom gångerna jag gör det så är dom alltid tomma, och när jag inte gör det så ligger det något i tvättmaskinen när den är klar!

Idag tvättade jag 2 lass, det första var tomt på överraskningar men den andra , haha.. jag öppnar tvättmaskinen och ur ramlar 12 st ballonger, och jag fattar inte vart han får tag på dom , vi har inga hemma , så han måste ju sno dom från skolan , haha!



Barn är ju bara för härliga!


Kommentarer
fanny

haha gud va gulligt :D färgglad överraskning! PUSS!

2011-06-02 @ 12:01:19
URL: http://littlemissunshine.se
Anna

haha jo , sen frågade jag honom vid middagsbordet var han hade fått tag på dom, så sa han att dom låg i skåpet i köket, jag visste inte ens att vi hade dom hemma! Haha , PUSS!

2011-06-02 @ 20:32:18
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0