Söndag!

Jobbade extra idag, och dagen gick faktiskt väldigt fort!
Det har ju varit dåligt väder hela dagen och regnat non stop så då kan man lika gärna jobba..

När jag satt i lunchrummet så kommer Jansan på mitt jobb in med en groda i en påse, och jag är ju LIVRÄDD för dom , då hade dom hittat den i potatisbingen på jobbet, den hade antagligen hamnat med där när dom tog upp potatisen, och jag höll ju på att dö,skrek GÅ UT MED DEN , haha som en hysterisk jag vet inte vad!

När jag kom hem så hade karln min städat hela lägenheten och tvättat, <3
Vi badade barnen och sen hoppade dom i säng , och vi beställde pizza, MUMS!

Ikväll är det inget roligt alls på tv, så jag tar nog ett bad och städar badrummet samtidigt, och imorgon lämnar jag barnen på dagis/fritids och sen back to bed, och börjar inte fören 4!

Det blir nog en sväng till IKEA i veckan också, måste köpa lite fler lådor till garderoben , ett nytt bord till vardagsrummet och lite glas och tallrikar typ...

Godnatt mina vänner <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0