Snacka om sovmorgon!

Gick upp vid 6 och lämnade sen av barnen , och conny låg kvar i sängen för han är sjuk , stackaren :(

Sen kom jag hem igen vid 7 och gick och la mig igen , och vaknade klockan ETT!
haha, så det kan bli, men jag skyller på mina hormoner och att man blir tröttare, haha!


Jag tog en promenad ner till affären och handlade lite frukost och dukade fram och sen åt vi en mysig frukost.. jag ska snart fixa iordning mig och åka till jobbet, sen jobbar jag till 22.15 och imorgon 10-20, och på onsdag ska jag till min farbrors tjej och titta på hennes mammakläder som hon hade innan Melker föddes för ca 4 månader sen , för mina byxor får jag just nu knäppa igen med en gummisnodd, när jag väl har byxor, har nästan bara leggins och en tunika nu, men jag måste köpa lite byxor snarast!

Nej nu har jag inte tid med det här längre, kramis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0