Ledig imorgon!

åh vad det ska bli skönt!

Börjar dagen med ett besök hos optikern och fixa ett par nya glasögon , hittade ett par skitsnygga bågar från Versace som jag blev kär i , så imorgon blir det synundersökning!

Efter det så åker jag till Alvik och möter upp min farbrors tjej Annette och min lilla kusin Melker och går hem till dom och kollar på lite mammakläder som hon hade när hon var gravid med Melker, som jag ska få, så snällt!

Just nu knäpper jag mina jeans med en gummisnodd, haha, lagom snyggt men man kan ju inte bara ha leggins , så imorgon hoppas jag att byxorna sitter bra som jag får , annars MÅSTE jag köpa ett par mammajeans!

Går in i vecka 15 imorgon så då kommer en ny uppdatering och magbild(er)

Nu tackar jag för mig för idag och hoppar in i duschen, Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0