Familjen växer!

Vi svävar på små lyckomoln här hemma, för i min mage ligger det en liten bebis! <3

Nu har jag äntligen något att verkligen skriva om , så nu kommer ni bli uppdaterade kan ni tro!

Imorgon går jag in i vecka 14(13+0) och magen bara växer och växer, det är en så otroligt härlig känsla, att jag och Conny tillsammans har skapat ett liv, en liten skatt som ska ligga i min mage i 6 månader till och växa!

Vi är så lyckliga och ser verkligen fram emot den här resan , både nu under graviditeten och när han/hon kommer ut!

Här kommer då första veckouppdateringen som är lite sen för imorgon kommer en ny!

Gravid vecka 13(12+0)

 


Puss & Kram


Kommentarer
Mikaela

Det kommer bli en jätte fin bebis!!

2011-06-14 @ 23:04:22
Ebba Amaroso

Grattis Anna! Grattis till er båda!

Tiden går så sjukt fort...blev helt till mig när jag läste inlägget! Hoppas allt är bra och att vi råkar stöta in i varandra igen haha ;) Kram!

2011-06-22 @ 12:22:27
URL: http://ebbawasthere.blogg.se/
Anna

Tack så mycket! :) det gär vi säkert! Kram!

2011-06-22 @ 23:20:47
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0