Back at home!

Nu är vi hemma igen på hemmaplan och vi har haft en alldeles fantastiskt vecka nere i Kreta!
Det var minst 30 grader varmt varje dag och strålande sol, som varmast hade vi 33 grader... och vi har legat på stranden varje dag och bara njutit av att vara lediga!

Vi passade också på att åka på en marknad , men dom hade bara massa fula kläder och frukt och grönsaker så den var ju sådär.. Maten var god men den hade gärna fått vara mer varierande, vi hade all inclusive vilket är hur bra som helst och man får ju äta och dricka hur mycket som helst!

Vi spelade minigolf och gjorde massa annat påhitt på kvällarna och grabbarna drack nog öl så det räcker för resten av året på den här veckan, dom hämtade 2 åt gången när vi låg på stranden, eller Sex on the beach , dom varvade liksom mellan dom 2!

Idag var jag och hälsade på hemma hos min moster och kusinerna då ena hade fyllt år, så var min morbror där också med sin tjej, mycket trevligt!

Ikväll har vi bara tagit det lugnt och ätit sill med färskpotatis ( som jag längtat efter grekmaten ) och jag tittade på Dear John och grät en skvätt, den är ju så fin <3

Imorgon blir det jobb, 13-22.15 och sen jobb tisdag torsdag och fredag sen är jag ledig helgen, underbart, och barnen kommer imorgon också!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0