Wow!

Sitter just nu och tittar ut över skogen bakom vårat hus, och det är vackraste solnedgången just nu som jag sett på länge , hela himlen är alldeles rosa/brandgul/orange! Sjukt vackert!
Och det coola var att när jag tittade första gången och gick ut med kameran i högsta hugg så var den rosa, sen gick jag och gjorde en kopp te och lite smörgåsar, och när jag kom ut till soffan igen så var den brandgul och typ orange och blå, så på bara minuter så ändrades färgen så mycket, häftigt!

Och imorgon blir det förhoppningsvis MASSA coola bilder om fjärilarna vill sitta still när jag fotar , Jag tar bamsekameran(systemkameran) och Jonathan får låna min lilla digitalkameran och fota lite med, han tycker det är jätteroligt att fota , och om man inte har koll på sin kamera så är den helt plötsligt borta , och när man hittar den så är den proppfull med massa bilder på lekrummet/leksakerna i rummet! haha , en blivande fotograf kanske?

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0