Härlig helg!

Har jobbat hela veckan, utom idag och då kom min mamma och lillebror, och Ann och hennes dotter Nikkie över på lite kalas för Alexander som fyllde 5 år i måndags!
Jag bjöd på Gräddtårta med jordgubbar och lite kakor och bullar, MUMS!

I lördags när jag hade jobbat klart så kom jag hem och kände att nu avlider jag snart här, så vi åt middag och sen packade vi in oss i bilen och åkte och tog ett kvällsdopp, det första för i år här hemma i sverige för min och Connys del iaf, och det var så skönt, svalkande och härligt!

Nu jobbar jag bara den här veckan som kommer och sen är det SEMESTER! :D
Första veckan så är vi hemma med barnen och bada, åka till gröna lund och kanske skansen eller något liknande står på schemat! Sen v.29 så åker vi ner till min bästa kompis i skåne och hälsar på henne och Johan, sen vecka 30 åker vi upp till helsingland till min mamma och co till landet och bara tar det lugnt , och sen v.31 så är det bara jag och Conny, och det lutar antagligen åt en sista minuten eller weekend till något fint land!

Imorgon ska jag ring till huddinge sjukhus också och kolla om dom har någon tidigare ultraljudstid , för den jag har nu så kommer jag vara i v.20 med bebisen och det känns så sent, men men , finns det ingen tid så får vi ta det!

Nu ska jag och älsklingen kolla på film och mysa lite , ska koka lite te, och sen ta fram lite nachochips!
Puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0