Det blev bad iaf!

Efter frukosten så packade vi in oss i bilen och drog till Ågesta och badade!
Det blåste ganska mycket men ungarna skulle promt i och bada med sin uppblåsta krokodil som jag köpte förra sommaren åt dom , och den var en succé!
Sen var ju jag och Conny givetvis i vattnet också och doppade oss , och det var skönt när man väl kommit i , men så är det ju alltid , man tycker att det är såååå kallt när man känner med fötterna och så går man sakta sakta i och doppar sig lite i taget och skvätter vatten upp på mage och armar , men sen när man kommit i så är det skönt!

Sen satte vi oss på land och fikade och värmde oss och sen åkte vi hem igen!

Gjorde kaviartorsk med potatis till middag , det är nog min favvorätt i fiskväg måste jag säga , så sjukt gott!
Man tar 2 paket torskfile och lägger i en ungsfast form , sen vispar man 5 dl grädde lite gran bara så att den inte är så rinnig, och sen har man i en halv tub med kalles kaviar, färsk dill och lite cayennepeppar och häller över torsken , och sen in i ugnen på 200 grader i 30 minuter, och sen serverar man med potatis! Prova , det är sjukt gott!

Nu har jag nyss sett Dirty Dancing , och det måste ju tillhöra topp 10 av bästa filmerna i världen , tycker jag iaf! Och slutscenen när dom dansar , den är ju så BRA!
Så gick jag ut till min blivande make och sa att det skulle man ju göra på sitt bröllop, överraska alla gäster och ha övat in den dansen och dansa den inför alla , och då skrattade han och sa att det tillhörde hans livsfilosofi att han aldrig skulle göra något som har med Dirty dancing att göra, och aldrig se den heller! Haha, killar är ju som dom är , vi får väll dansa vals som alla andra då :P

Nu känner jag bebisen röra på sig lite då och då , det fladdrar till och "kurrar" lite , som fjärilar i magen , speciellt när jag ligger och vilar och tar det lugnt! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0