Brio Sing 2011

Idag gick barnen hem till sin mamma och jag och Conny åkte till Babyland för att klämma och känna lite på vagnar, och vi hittade en som vi känner att vi kommer trivas bra med och som passar våra behov, så det blir en Brio Sing 2011, i Helsvart eller brunsvart!
Sen kommer vi också köpa en mjuklift som ska ligga i vagnen så han/hon inte fryser, och då blir det antingen en svart med rött foder och vita hjärtan i om det blir den svarta vagnen, eller en brun med beige foder och vita hjärtan i.


Den var jätteskön att köra och lätt att styra, sen kan man enkelt klicka av liggdelen och klicka på bilbarnstolen vilket kan vara jättesmidigt om man ska in och handla och så..
Åh jag vill bara att det ska bli december nu , haha..  kändes lite skumt och stå där och kolla på barnvagn och bilstolar och sängar och allt annat , men väldigt härligt!
Åh jag längtar som en tok , <3


Imorgon har vi inga planer, förutom att vi måste packa , för på onsdag drar vi och kommer hem på lördag, så veckans mag-update kommer inte förens på  söndag antagligen , då är det v.19 som gäller, och sen har jag gått halva tiden , shit!
GODNATT!


Kommentarer
Mandy

Åh vad spännande det måste vara!

2011-07-19 @ 09:29:48
URL: http://msfantastic.soclog.se
Elli

Jag har kikat lite på en liknande vagn.

Och gillar den till max.

Vad låg priset på, på en sådan här?

Mvh Elli

2012-01-05 @ 21:11:29
URL: http://komplicerat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0