Städdag och kokostoppar!

Idag har vi haft en riktigt bra söndag!
Först åt vi frukost vid halv 11 ungefär och sen har dagen bara flutit på!

Jag och Jonathan satte oss ner med hans nya räknebok han fick av mig, Befria siffrorna där man har siffrorna 1-10 som olika kapitel och massa uppgifter man ska lösa och när man klarat ett sifferkapitel får man ett klistermärke med det antalet figurer/djur på som kapitlet handlade om , och det var SUCCÉ! Han var jätteduktig och klarade alla 10 kapitel som en dans! Nu har han 2 andra böcker för ålder 6-7 år kvar, och dom tar vi nästa vecka barnen är hos oss!
Han fick dom för ålder 6-7 år!

Sen började Conny bygga om lite här hemma och ska fixa om sin data/DJ hörna och bygga om den bänken, blir säkert super!
Och jag bakade kokostoppar med lime i, Sjukt goda blev dom.. Min mamma brukade alltid baka såna när jag var liten till födelsedagar och så, och Nassar-som egentligen bara är deg som man formar som små "nassar" och rullar i socker, också supergoda!
Nu ska jag snart dammsuga och torka golven medans conny lagar mat (chili con carne med ris) och barnen får nog kolla på en film!



Hörs senare,  <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0