Nytt år, ny människa!

Nu är det nya året här och vi hade en helmysig nyårsafton!
Började med sovmorgon och soff mys, sen sved vi om till finkläder och fixade lyxmiddag-oxfile, potatisgratäng och sallad och till efterrätt blev det glass med fruktsallad!

Grabbarna höll sig vakna till halv 10 sen slocknade dom och sov fram till 5 i 12 då vi väckte dom, men minstingen vaknade aldrig till riktigt så han fick sova, men jonathan såg raketer och tyckte det var häftigt!

Hela helgen har varit mysig och idag blev det lite shopping för min del, men hittade nästan inga kläder förutom på vero moda där jag kom hem med 2 tröjor, ska åka tillbaka på onsdag och köpa några fler för det fanns mycket fint där!
Hittade även lite nytt och fräscht till hallen:

Har precis tagit ett varmt bad och gjort både peeling och ansiktsmask, och smörjt in mig med hudlotion så nu är jag som en ny människa!
Nu tittar jag på filmen Under Toscanas sol, med popcorn!

Sov gott! <3


Kommentarer
MAMMA

Låter mysigt, jag älskar den filmen men här hemma blev det Morden i Midsommer istället. Puss

2011-01-03 @ 10:29:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0